MINERIADA 13-15 iunie 1990. „IATĂ ARMELE HULIGANILOR! BILA CU CARE A FOST DEVASTATĂ TVR”

MANIPULARE SI DIVERSIUNE MARCA FSN

MINERIADA IN VERSIUNEA TELEVIZIUNII ROMÂNE „LIBERE”, 14 iunie 1990

Bila este prezentată „stimaților telespectatori” de muncitorul Dumitru Alexandru, șef de echipă la un atelier de vulcanizare.

00:57 Reporter TVR: Cum credeți că au ajuns ele (n.r. bilele) in mâna celor care au agresat Televiziunea?

01:02 Muncitorul Dumitru Alexandru: ăăă… domne’, noi facem și niște rebuturi acolo…[…] sunt niște colegi de-ai noștri, dacă pot să le spun asa, care lucrează cu noi […] Unul (sic!) din aceste 4 persoane mi-a spus ca să ii confecționez 100-150 de bile […] mi-a oferit bani! Dar eu i-am spus „nu poți să-mi plătești tu mie bilele!” […] „Șerbănescu și Grosu mergeau seară de seară in Piața Universității! (n.r. participau la Golaniada)


Citește și:


Lasă un comentariu